Управлінський облік, показники ефективності та система контролінгу.

14 Травня

Управлінські звіти та показники ефективності. Як створити систему управлінського обліку в компанії. Розробка облікової політики, що має бути прописано. Як побудувати систему операційного контролю. Організація контролю на підприємствах, створювати службу контролю чи ні.

Програма буде корисна всім, хто зіткнувся з питаннями:
– Як із звітів зрозуміти, куди подівся прибуток, чому немає грошей для оплати рахунків;
– Гроші у бізнес вкладаються вже 5 років, дивідендів немає, прибутку немає;
– Немає розуміння, скільки грошей можна забрати, або скільки потрібно додатково вкласти у бізнес. Сьогодні власники забирають гроші, а завтра повертають, бо нічим  виплачувати зарплату;
– Не зрозуміло, на які цифри потрібно дивитися в першу чергу, які показники найважливіші, про що вони говорять, які сигнали про небезпеку не можна забувати;
– Немає інформації в доступній та наочній формі на базі, якої можна за 15 хвилин оцінити ситуацію в бізнесі та зрозуміти, чи немає прихованих проблем і на що насамперед необхідно звернути увагу менеджменту;
– якщо є якісь цифри, то вони збираються з різних джерел: Excel, 1с бухгалтерія, CRM-системи, від різних людей і часто показують різні цифри. Не управлінський облік, а каша з цифр, на що спиратися не зрозуміло;
– або навпаки, управлінського обліку немає взагалі і не зрозуміло з чого почати;
– Як перевірити коректність цифр, що надаються;
– Як налагодити процес контролю на підприємстві;
– Не розумію свого бухгалтера/ фінансиста, фінансові звіти, показники, які мені приносять … мені не говорять ні про що, я не можу ухвалити рішення, спираючись на цей потік інформації.

14 – 15 травня

Вартість участі у вебінарі 3500,00 без ПДВ
Можлива оплата з ПДВ

Доповідачі

НЕМІРОВСЬКИЙ ІГОР
Консультант, який має досвід 19 років керування і 12 річний досвід роботи фінансовим директором в компаніях лідерах ринку. Автор понад 50 публікацій в т.ч. книг «Бюджетування. Від стратегії до бюджету покрокове керівництво »,« Система збалансованих показників: впровадження, оцінка діяльності компанії ». Експерт з питань фінансового управління, результативного керівництва, стратегії і постановки системи управління бізнесом.

СТАРОЖУКОВА ІННА
Бізнес-тренер з більш ніж 18-ти річним практичним досвідом управління фінансами холдингових структур великого бізнесу. Експерт-практик в області фінансів, бюджетування, системи збалансованих показників, управлінського обліку, аналізу і звітності. Величезний досвід формування системи управлінського обліку та контролінгу, постановки технічних завдань для впровадження ERP-систем для групи компаній, формалізації бізнес процесів компанії.
Автор безлічі публікацій в т.ч. книг:
«Бюджетування: від стратегії до бюджету-покрокове керівництво», хіт продажів в СНД протягом 8 років;
«Система збалансованих показників: впровадження, оцінка діяльності компанії».

ПРОГРАМА

Для кого призначено програму:
– Фінансові директори – щоб отримати комплексне бачення своєї роботи, розібратися у найефективніших та найточніших способах здійснення управлінського обліку.
– Головні бухгалтери, які виконують функцію фінансового директора, – для глибшого розуміння стратегічних фінансових питань, підвищення кваліфікації.
– Власники малого та середнього бізнесу – для впровадження ефективної системи управлінського обліку, розуміння фінансових показників власної компанії та контролю.
– Фінансові аналітики – щоб отримати практичні інструменти для підвищення точності та результативності своєї роботи.

Модуль 1. Управлінські звіти та показники ефективності

– Рентабельність капіталу. Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)

– Рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT та чистий прибуток

– Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською/кредиторською заборгованістю

– Рентабельність активів (ROA)

– Операційний цикл та показники оборотності

– Аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності

– Золоте правило економіки

– Прибуток проти готівки. Відмінність між потоком готівки та прибутком. Як зрозуміти де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей. Як гроші переміщуються в межах бізнесу:

– Фінансова стійкість та ліквідність

– Стратегії підвищення прибутку

– Як за 10 хвилин уявити та проаналізувати. результати діяльності. Звіт KPI на 1 сторінці

Модуль 2. Як створити систему управлінського обліку в компанії

– Яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї заінтересованих осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту

– Як поєднати бухгалтерський та управлінський облік. Відмінності бухгалтерського та управлінського обліку

– План застосування управлінського обліку. Визначення ключових вимог до управлінського обліку. Чек-лист вимог до УУ (кейс)

– 4 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку.

– Основні процеси управлінського обліку

– Хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій на обліку

– Регламентація управлінського обліку: Графіки документообігу, Положення про фінансову службу, Приклади положень, техкарт та регламентів

– Правила управлінського обліку, про які не варто забувати

– Кроки щодо впровадження управлінського обліку

Модуль 3. Розробка облікової політики, що має бути прописано

– Архітектура управлінського обліку

– Як поєднати управлінський та бухгалтерський облік

– Вимоги ключових користувачів до управлінської інформації

– Правила обліку дебіторки та доходів від реалізації

– Правила формування вхідної собівартості та собівартості вибуття

– Правила обліку витрат та розподілу витрат

– Правила обліку необоротних активів

– Правила розрахунку курсових різниць

– Правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу

– Правила взаєморозрахунків із совими організаціями

– Правила закриття періоду та формування фінансового результату

Модуль 4. Як побудувати систему операційного контролю. Організація контролю на підприємствах, створювати службу контролю чи ні

– Організація ефективної роботи служби контролю: регламенти, таблиці контролю;

– Захист активів та власності, ефективне використання наявних ресурсів, зниження ризиків прийняття помилкових рішень менеджерами підприємства;

– Ефективна взаємодія з учасниками, службами, відділами, філіями підприємства;

– Забезпечення достовірності фінансової інформації.

– Організація операційного процесу в часі: тривалість циклу та процесу, нормативи на виконання операцій, облік робочого часу, угруповання процесів

– Ведення операційно-вартісного обліку та аналіз АВС

– Вибираємо спосіб організації контролю якості: незалежний чи інтегрований

– Інформаційне забезпечення процесу контролю та управління

– Ключові показники Верхнього рівня для СЕО / Власника

– Тижневі Спринти бізнесу та впровадження візуального Менеджменту

– Управління старінням дебіторської заборгованості

– Ключові KPI у режимі реального часу

Вартість участі у вебінарі 3500,00 без ПДВ
Можлива оплата з ПДВ