Вартість участі у вебінарі 3500,00 грн. без ПДВ
Можлива оплата з ПДВ
05-06 грудня!!!
2 дні по 4 години. З 10:00 до 14:00
Як створити та вибудувати в компанії систему оплати праці за результатом, яка з одного боку підвищуватиме прибуток компанії, а з іншого – розмір оплати праці співробітникам?
Як збалансувати зростання прибутку та зростання фонду оплати праці?
Як зрозуміти багато чи мало платить компанія своїм співробітникам?
Як керувати продуктивністю та ефективністю?
Як зняти страхи та опір працівників щодо нової системи оплати праці?
Як мотивувати людей, яким «достатньо»?
Ці та інші не менш важливі питання
Доповідачі:
Старожукова Інна
Бізнес-тренер з більш ніж 18-ти річним практичним досвідом управління фінансами холдингових структур великого бізнесу. Експерт-практик в області фінансів, бюджетування, системи збалансованих показників, управлінського обліку, аналізу і звітності. Величезний досвід формування системи управлінського обліку та контролінгу, постановки технічних завдань для впровадження ERP-систем для групи компаній, формалізації бізнес процесів компанії.
Автор безлічі публікацій в т.ч. книг:
«Бюджетування: від стратегії до бюджету-покрокове керівництво», хіт продажів в СНД протягом 8 років;
«Система збалансованих показників: впровадження, оцінка діяльності компанії».
Неміровський Ігор
Консультант, який має досвід 19 років керування і 12 річний досвід роботи фінансовим директором в компаніях лідерах ринку. Автор понад 50 публікацій в т.ч. книг «Бюджетування. Від стратегії до бюджету покрокове керівництво »,« Система збалансованих показників: впровадження, оцінка діяльності компанії ». Експерт з питань фінансового управління, результативного керівництва, стратегії і постановки системи управління бізнесом.
ПРОГРАМА:
Як побудувати систему KPI – мотивації, націлену на зростання прибутку:
Основні причини демотивації працівників
Складові системи KPI-мотивації та основні кроки розробки
За які показники платять бонуси. Яких результатів має досягти кожний керівник – очікування власників/стейкхолдерів;
Формування культури, орієнтованої на результат, а н процес
Які цілі формувати для бізнесу, виходячи зі стадії розвитку компанії
Як розставити пріоритети у бізнесі та управлінні? Як визначити ті 10% критичних факторів
успіху (КФУ), що визначають успіх бізнесу?
Розрахунок додаткового прибутку і зони відповідальності. як визначити, хто і за які показники відповідає:
Як побудувати мотивацію, щоб платити із додатково заробленого прибутку, а не збільшувати витрати
Як робота кожного співробітника впливає на прибуток? Схема DuPont для формування цілей підрозділів
Як визначити зони відповідальності за нефінансовими показниками: BSC та процесні показники
Побудова матриці фінансової відповідальності за доходи, витрати, оптимізацію робочого капіталу
Як мінімізувати конфлікти між підрозділами, коли досягнення показників одним відділом заважає досягненню показників іншим. Матриця взаємних зобов’язань
Як впроваджувати KPI, коли є складнощі з визначенням норм
Оформлення документа “Мотиваційна схема співробітника”
Як розрахувати фонд оплати праці і штат для компанії, підрозділу:
Який розмір фонду оплати праці має бути в компанії: 2 основні підходи
Чому оплата праці зростає, а прибутку немає
Бюджет витрат на ФОП та джерела підвищення фонду оплати праці. Як затвердити зростання фонду оплати праці
Розрахунок чисельності та витрат на персонал, статті витрат на персонал
Основи (драйвери) розрахунку преміального фонду. Min Max преміального фонду
Визначення структури постійної та змінної частини керівників та рядових співробітників
Переваги та недоліки “% від продажів, маржі, прибутку”. Процентоманія: плюси та мінуси;
Періодичність системи винагород
Приклад розподілу преміального фонду залежно від сезонності продажів
Бонуси за досягнення колективних та особистих KPI. Чи виплачувати індивідуальний бонус,
кщо компанія не досягла потрібної мети?
Як вимірати ефективність своїх співробітників за допомогою KPI. 3D оцінка співробітників:
Як розробити показники доходоутворюючих підрозділів
Як розробити показники служб постачання, складу, транспортної логістики
Як розробити показники для виробництва
Як розробити показники бухгалтерії, HR служби, юридичного та ІТ відділів
Як оцінити роботу кожного співробітника
Кількісні, якісні показники, стандарти роботи, проекти
Кількість показників та пріоритети
Як розрізняти найкращих співробітників: методи оцінки результативності
Мотивація “без бюджету”:
Як без бюджету збільшувати ефективність людей на 30%
Останні тенденції та нові рішення щодо підвищення ефективності діяльності компанії та співробітників. нова роль HR
Вибір найсильніших: управління талантами… новий підхід до підбору та просування людей у команді: Цінність (Корисність) / Вартість співробітника. Категорії “А++”, “А”, “В”, “С”
Золотий стандарт «ідеального менеджера» та «Ідеального співробітника» у Вашій компанії
Що робити, якщо найкращі йдуть до конкурента? Яку розробити стратегію роботи з персоналом, коли Ви не можете платити зарплату, яку можна порівняти з оплатою праці великих компаній
Як збільшити ПРИБУТОК компанії за рахунок залучення співробітників
Як виміряти рівень залучення
Управління поколіннями “Фактор Y”
Баланс Результативності та рівня Щастя співробітника
Як впроваджувати в компанії ефективну систему мотивації і отримати максимальну віддачу від кожного співробітника:
Дорожня карта впровадження: кроки та терміни;
Хто відповідальний за впровадження
Хто відповідальний за розрахунок показників та складання звітів за показниками;
Хто контролює правильність розрахунку показників;
Вартість участі у вебінарі 3500,00 грн. без ПДВ
Учасникам тренінгу буде надано матеріал в електронному вигляді із довідниками показників.
Тренери мають практичний досвід впровадження цього інструменту в компаніях зі штатом від 25 до 1500 осіб, у компаніях роздрібних, виробничих, послугах, досвід проведення сесій з розробки KPI та синхронізації KPI між підрозділами.